Tuesday, May 31, 2011

love?

love?
what is the love?..where is the love?
hmmp..bulak nk mn aku mdh aku x plu love...semestinya aku plu bha...
tp aku blum jmpa love ya..aku ambik lirik lagu ndon jap...'banyak cinta yg datang mendekat,ku mnolak !'..why? d sbb kan aku x mudah nk jatuh cinta..:D
entah knapa...shensem...skaya man pn laki itu...mn aku x bkenan...x juak nk...love ni dpt d pksa...kan3..? :)
mn aku ada suka pn ngn sorg boy ya...xda ku mok mdh juak...sbb aku tkut btepuk sblah tgn..so aku diam jk k...hanya tuhan yg tahu...:)
mn nya jodoh aku..maybe nya pn turut mrasa yg sama nk...hihi..
n nya dlok mluah ngn aku bha....tp knek..laki byk ego..mok juak pompan mdh 'i love u'
kan ka plek..pengecut bha llaki cmya...:)
so...kpd llki d luar sana cba mluah k...ehhehee...^^,

but..psttt..pssstt...aku da ska ngn sorg laki tk...rhsia...hihihi..bye2...

No comments:

Post a Comment

k0men c0mel2 je tau !
tak nak k0men busuk2 eh !
THANKZ !!!